دانلود Candy Camera – Selfie Selfies 2.52 نرم افزار عکاسی کندی کمرا اندروید

تبلیغات

دانلود Candy Camera – Selfie Selfies 2.52 نرم افزار عکاسی کندی کمرا اندروید

برنامه عکاسی حرفه ای Candy Camera – Selfie Selfies

با امکان ویرایش عکس در گوشی

بیش از 500 میلیون دانلود در گوگل پلی

کسب امتیاز 4.4 در پلی استور

Candy Camera – Selfie Selfies نام نرم افزاری نام آشنا و محبوب در سایت گوگل پلی می باشد که به منظور ویرایش حرفه ای تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید جلوه های بی نظیر بر روی عکس های خود ایجاد کنید و عکس هایتان را زیبا کنید.



UCam Ultra Camera Pro UCam Ultra Camera 6.0.6.011516 دانلود نرم افزار دوربین حرفه ای اندروید

برنامه دوربین حرفه ای برای اندروید UCam Ultra Camera

امکان ویرایش و زیباسازی حرفه ای تصاویر

قابلیت عکاسی بسیار حرفه ای در اندروید

نسخه Pro و کامل برنامه

این بار در سایت برترین های اندرویدی قصد معرفی یکی از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس و عکاسی با نام UCam Ultra Camera را داریم که توسط آن می توانید عکس هایی بسیار حرفه ای و زیبا با استفاده از گوشی خود بگیرید با عکس هایی که گرفته اید را با استفاده از ابزارهای مختلفی که در اختیار قرار می گیرد، ویرایش کنید و عکس هایی جذاب و دیدنی ایجاد کنید.



Azar – Video Chat & Call, Text v2.1.3

Azar Azar – Video Chat & Call, Text v2.1.3

روز به روز با پیشرفت و گسترش تکنولوژی ، راه های ارتباط تازه ای نیز بوجود می آید . یکی از رایج ترین این راه ها ، استفاده از مسنجر ها یا پیام رسان های رایگان می باشد که بوسیله ی آنها می توانید با یک ارتباط اینترنتی ، با دوستان خود در سراسر جهان ارتباط متنی ، صوتی و تصویری بصورت رایگان برقرار کنید . مسنجر Azar که با پیام Video Chat & Call, Text  با به عرصه ی رقابت با مسنجر های بزرگ گذاشته است ، در مدت بسیار کوتاهی توانسته است نزدیک به ۵ میلیون کاربر را به سوی خود جذب کند . کیفیت بالای تماس های صوتی و تصویری ، عدم داشتن لگ و گیر و … ویژگی هایی هستند که این مسنجر را هروز محبوبتر از دیروز می کند .



PhotoVivaیا برنامه ی ویرایشگر عکس ویوا

PhotoViva PhotoViva v3.02   ویرایشگر عکس ویوا

PhotoVivaیا برنامه ی ویرایشگر عکس ویوا ، اپلیکیشنی خوب و بسیار باکیفیت برای ویرایش تصاویر موجود در دستگاه اندرویدی شما می باشد . یکی از ویژگی های مهم این برنامه ، ویرایش هوشمند HDR می باشد که می توانید پس از گرفتن عکس ، عکسهای خود را تبدیل به عکس HDR کنید . این اپ با دارا بودن افکت های تصویری بسیار زیبا و زیاد ، می توانید ویرایشگر مناسبی برای تصاویر گرفته شده بوسیله ی شما باشد . بوسیله ی این برنامه ، تا ۱۰ بار می توانید عمل Undo را تکرار کنید .



همکاری با ما (پست ثابت)

(بهترین انتخاب خدای اندروید)

(یک پیشنهاد ویژه)

(همکاری با ما برای همیشه)

سلام این سایت جدید افتتاح شده.اسمش خدای اندروید هست نیاز به نویسنده های ماهر داره

تا بتونه خودش رو بالا بکشه و معروف شه حتی ممکنه نویسندگان این سایت هم معروف بشن.

پس وقت تلف نکینید و در بخش نظرات ایمیل خودتونو بدید. تاعضوی از نویسندگان معروف و ماهر شوید.

در این سایت شما باید مطالب مربوط به اندروید مانند بازی نرم افزار تم لانچر و...را در سایت قرار بدید.

هم چنین میتوانید با گذاشتن مطالب بیشتر نیز رتبه ومقام نیز در سایت کسب کنید.

با تشکر مدیر سایت خدای اندورید(apk)

 

 



MX Player v1.7.27 – بهترین پلیر اندروید

{ محبوب ترین و بهترین پلیر اندروید با نزدیک به ۱۰۰ میلیون کاربر }

{ اجرای همه ی فرمت های تصویری و صوتی بروی تبلت یا موبایل شما }

{ پیشنهاد ویژه ی godapk به شما کاربران }

MX Player Pro از دسته اپلیکیشن های اندرویدی می باشد که در زمینه پلیرها تا بحال بسیار موفق بوده است . به این دلیل که این برنامه از همه ی فرمت های رایج و محبوب مانند : MP3 , MP4 , Mkv , 3GP , MPEG , MPG و … بصورت کامل و بدون هیچگونه مشکلی پشتیبانی می کند از بهترین پلیر های روزجهان بشمار می آید . بدون هیچگونه نگرانی از مشکل احتمالی ، با لذت تمام سرگرم تماشای فیلم موردعلاقه ی خود باشید .  شعار این نرم افزار ” بهترین راه لذت بردن از تماشای فیلم ” می باشد . از یگر ویژگی های این پلیر ، مناسب بودن برای استفاده در تبلت های اندروید می باشد . برای آشنایی بیشتر با این پلیر و دریافت آخرین ورژن آن ، ادامه این مطلب را بخوانید .



Cinema FV-5 v1.23 – ویرایشگر حرفه ای فیلم ها

Cinema FV 5 Cinema FV 5 v1.23   ویرایشگر حرفه ای فیلم ها

{ ورژن فول و خریداری شده ی اپلیکیشن }

Cinema FV-5 محصول تازه کمپانی سازنده اپلیکیشن ویرایش عکس Camera FV-5 می باشد که اینبار نیز قدرتمند پا به میدان گذاشته است . این برنامه ، یک نرم افزار حرفه ای برای ویرایش فیلم ها و فایل های تصویری موردنظر شما بصورت حرفه ای و پیشرفته می باشد .بوسیله ی Cinema FV-5 می توانید با بهترین کیفیت ابتدا فیلمبرداری کنید و سپس بوسیله ی بهترین ابزار آنرا ویرایش کنید و از فیلم خود لذت ببرید . امکان فوکوس درهنگام فیلمبرداری بوسیله ی این برنامه ، یکی از بهترین مزیت های آن می باشد .



ليست صفحات
تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.